marți, 10 ianuarie 2017

ANUL NOU, moment de retrospectivă şi speranţă

2017 -  Un nou an, noi șanse de a lucra la toate proiectele personale, noi șanse de a crea povești de neuitat...
Aproape că a devenit o tradiție, ca la început de an, să ne setăm noi obiective și să cerem din ce în ce mai mult pentru a ne simți împliniți. Propun să luăm o mica pauză și să reflectăm la tot ce s-a întâmplat în anul anterior. Consider acest pas foarte important din perspectiva faptului că devenim mai conștienți. Mai conștienți că printre toate grijile de zi cu zi, suntem binecuvântați și avem o mulțime de lucruri pentru care putem să mulțumim.
Personal, nu pot să nu zâmbesc atunci când mă gândesc la anul ce tocmai a trecut. A fost un an cu multe amintiri de neuitat, prieteni extraordinari și călătorii în locuri speciale. În ceea ce privește latura profesională, sunt mai multe lucruri ce merită menționate, prin simplul fapt că majoritatea le-am trăit alături de voi, oamenii minunați care ne-ați acordat încrederea de a vă răsfăța.
Vă mulțumesc pentru că ne-ați ales, sper că v-ați simțit la fel de bine lângă noi și vă așteptăm cu nerăbdare și anul acesta pentru a crea împreună, noi povești. Apreciez că ați ales să vă pregătiți pentru momente importante din viața voastră alături de echipa Madlene.
Am găzduit una dintre cele mai frumoase petreceri ale burlăcițelor. Doamnele și domnișoarele s-au răsfățat alături de prietena lor, ce avea să aibă cel mai special eveniment din viața unei femei. S-a degajat multă energie pozitivă, au fost multe râsete, multe baloane cu mesaje și șampanie.

După asemenea petrecere, nu putea să urmeze decât un ”da” din toata inima, încât a dorit să își exprime alegerea și prin ajutorul unghiilor.


Chiar și în așteptarea celor mici, ideile de manichiură nu dispar, din contră, ne inspiră cu și mai multă
bucurie. 

Chiar dacă odată cu apariția copiilor în viața voastră, timpul personal se diminuează considerabil, vă mulțumim încă o dată pentru alegerea de a petrece clipe unice alături de micuții dumneavostră, în comapania echipei Madlene.


Chiar și înainte de a pleca în vacanțele mult așteptate ne-ați ales să vă răsfățăm până în vârful
unghiilor. Prin intermediul pozelor trimise din vacanță, am simțit că și o bucățică din Madlene a călătorit alături de voi prin toată lumea.

După ce ne-am asigurat că mergeți fericite în vacanță, ne-am făcut și noi bagajele și am decis să
mergem în teambuilding.  Am descoperit că totul este posibil, alături de echipa potrivită.

De asemenea, am petrecut mai mult timp împreună decât ne-am fi așteptat.  Am lucrat, am râs, ne-am distrat,  am învățat lucruri noi și am crescut împreună. 




Acum la sfârșit, când trag linie, realizez cât trebuie să fiu de recunoscătoare pentru oamenii minunați
care mă înconjoară, și pe cei care am ocazia să îi întâlnesc zi de zi. 
Dintre lecțiile cele mai prețioase pe care le-am învățat în anul ce tocmai s-a încheiat, se numară faptul că o gândire și o atitudine pozitivă nu pot să atragă după sine decât lucruri și oameni frumoși ce rezonează cu tine.
La mulți ani vă dorim!

Ioana – nail stilist


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu