marți, 29 noiembrie 2016

Adolescența nu are vârstă

Adolescența nu e o vârstă ci o lume, o lume în care totul pare atât de frumos dar complicat, când lumea ți se pare contra ta, când te simți cea mai neînțeleasă de toți. Eu pot să susțin că am fost o norocoasă și că am avut o adolescență care cu mare drag le-o doresc tuturor fetițelor. Și cum se zice că toate mamele sunt de vis, la fel și mama mea  m-a ajutat să trec frumos de la statutul de fetiță la statutul de domnișoară care știa încă de la acea vârstă pe ce cale să merg în viață. Mama m-a învațat pas cu pas  cum să am grijă de manichiura mea, gesturi elegante, diverse măști pentru întărirea unghiei, parcă și acum îmi amintesc lacul transparent, discret care mi l-a cumparat mama cand aveam doar 14 anișori, eram tare mândră de el, la vârsta aceea era ca o comoară pentru mine. Apoi am mai crescut aveam 17 ani, clasa 12-a, când primii fiori ai dragostei ne încearcă, atunci mama m-a învătat cum să-mi pun în valoare frumusețea părului. Aveam un păr lung, șaten, bogat, pentru care mama a pregătit o asa zisa magie, a luat frunze de nuc și cojile de la ceapă, le-a fiert și m-a pus să-mi clătesc parul, am căpătat o culoare aurie naturală și un păr mult mai sănătos. Și acum îmi amintesc cum un
băiat mi-a zis că sunt precum un soare și că am o frumusețe divină de care e fascinat. Apoi au trecut iarăși anii, am venit la Iași la studii, unde sfaturile mamei au rămas acasă, iar timpul îmi furase toate acele ore care le acordam pentru păr și unghii. Nu îmi dădeam seama că neglijasem complet aspectul meu, fiind fascinată de nou și de oraș. Au trecut ani buni, vreo 5 la număr, credeam că frumusețea mea este veșnică, așa și este, dar (pentru că mereu există un dar) trebuie să ai grijă de ea și la rândul ei va avea și ea grijă de tine. Cu un an în urmă de ziua mea am primit un tratament cu colagen natural extras din piele de pește, pentru păr și unghii, Graphite de la Colway. Sincer am fost puțin reticentă în privința lui, dar am zis să îl folosesc. Acum pot să zic că am același păr cum îl aveam în adolescență, am regăsit o părticică din dragostea de mamă într-o sticluță, mică de 50 de ml, dar știți cum se zice ,,lucrurile de calitate se păstrează în sticluțe mici,,. Părul meu  s-a regenerat complet, e fericit, gata să cucerească lumea zi de zi.
Aveți grijă de voi la fel cum o făcea mama voastră când erați mici, și păstrați copilul din voi cât mai mult posibil, așa veți putea fi fericiți o viață întreagă.


Roxana – nail stilist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu